expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday 2 April 2012

Zaman dulu kala #1

Heya readers!
Well kali ni aku nak story kat korang pasal zaman dulu kala aku.Isu ni terbangkit secara tiba2,pasal aku rindu jee zaman dinosaur aku dulu.Haha.Kalau korang baca entri yg seblum ni aku crita yg aku setat skola time 4 tahun kan..


Time aku skola tu ada sorang stazah niyh.muka dia comel gila,Aku suka ustazah tu.Haha,well im not gonna talk bout her.Ni pasal sorang pembuli universal.The thing is,aku ni kecik.Ada sorang mamat ni.Dia duduk blakang aku time kelas.Kemainlah gatal tgn dia, ta abes2 menarik-narik tudung aku,even time tu ustazah ada dlm kelas.Sekolah PASTI wajib pakai tudung.Ngeng!(dahlah tudung tu jenis yang selapis).Aku rasa nak cepuk je dia.Tapi malangnya,apalah aku nak di comparekan dgn budak tu.Dan akhirnya,bila balik umah,Makcik Biah(nanny aku lah time tu,jiran seblah umah je) dok menbebel-bebel pasal tudung aku yg kadang2 ada kesan pensel, habuk pemadam,habuk sharpener..and please take note,budak tu mmg sakai gila..and take note..aku ta ingat nama dia untill now..bhahaha.
bukan lukisan aku..ngee


Move on to cerita time aku tadika kemas.Ni aku paling ingatlah..Nama dia Syazwan..bin..urghh.ta ingatlah pulokk.Dia pun tinggi,mcm galah(pandangan budak 5 tahun).First,aku tengok dia mcm comey je..nak lah kenen2 siket.Setelah hamba mengenalinya,ternyata perangainya macam setann..(sukati je kau kata anak org cam setan).What did he had done to me??Whoaa,many things meyh..Firstly,time ni aku belum pakai tudung lagi.Then apa lagi,di sentapnya rambut aku yg ikat ponytail tu.Pastu,time korang tadika kan mesti ada playground sndiri kan?Aku tak ingat apa dia buat..tp it was sooo irritating.Pastu time amik gamba graduate tadika..dia pegi gelakkan gamba aku.(mcm dia ensem sgt lah kan??)
Aku penah nangis tau time ibu hantar pegi tadika..(pagi tu je tetiba taching2).Pastu dia gelakkan aku sampai habes sekolah..Ntahpapelah dia tu..
laugh please..:)


Then,bila 2001.Entered sekolah rendah Telok Gong,aku terlambat daftar..n aku diletakkan satu kelas dgn Syazwan.Aku nangis2 dgn ayah aku mintak ditukarkan kelas..(aku admit siyes aku cengeng dulu2).And alhamdulillah aku tuka kelas,masuk kelas first.Mwehehehe.Terlepas aku dari azab kene buli dgn dia.Sbb next year tu aku tuka sekolah..


Well,cerita next year tu...just wait lah..i'll tell ya


Ntahpapelah aku ni.

No comments: