expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday 26 April 2012

korea???

Assalamualaikum and heya readers!

Mood pagi ni tetiba sangkut dkt korea.Kenapa??Sbb,haha..biarlah rahsia..Kalau nak ikutkn Im not the type of girl yg layan korea ni.Even time form 3 yg org duk sebok2 pasal wonder girls bagai tu..aku tak amek port pun.haha.

Tapi semua ni berubah setelah pengetua tersayang letak pc kat setiap kelas F4 n F5.HAHAH! Dahsyat betul bebudak SUPERISM.Macam2 diinstallkan dlm komputer tu.Game,lagu..Pergh pergh,perangai sorg2 mcm hantu je.Haha.Aku pun dok join sekali main counter strike,metal slug.Bebudak laki pon pandang pelik je. *weyh korang,aku main doeee mende2 tu*.Acap lagilah pandang pelik kat aku..nama je pengawas..*erkk!!*

Yg aku taleh belah tu,time exam..pompuan mmg aku sorang jelahkn maen game,last2 alia dgn lala pun join sekali. *pembawa habit yg buruk la budak ni.=,='*. Takesah lah,nasib exam tu lepas,tade subjek kantoi.HAHA!

Well,kembali ke korea..*the real point*..Sejak tu lah aku kenal band2 mcm Big Bang,Shinee,SNSD and so on.Time tu jugak belajar tgk cita korea dkt KBSW..*waktu sabtu ahad bilik tamu mmg penuh O.o* Kenal lah pelakon Lee Dong Wook,Jang Geun Suk..and so on *whoa whoa!nama laki je kau mensyen..haha* Tambah2 dgn sememangnya hardcore korea ni fathin zahar dgn raz deeyanna,lagilah bertambah vocab korea aku..haha.

Tapi seriously,kalau tade pc kat kelas tu kompem aku takkan kenal langsung dunia korea ni *Katak bawah tong gas lah katakan* Sebab sekarang ni kat rumah..aku tade org seperti athin n raz,lagi2 kt umah ni cita omputih je abg2 aku ni.Pastu kalau bukak korea sekejap je dah ada yg sound..'korea je kau ni'..*eleh,skjp je pun..T_T* sedihlaaa cenni.

Teringin nak duduk lepak dpn pc dgn rakan2 sambil sing along lagu sorry2,bonamana,ring ding dong,love like this..*amek kau sekali semua aku mensyen..HAHAHA!* Yg aku paling taleh belah kita tgok super junior jadi pompuan..pastu ramai2 sebut 'pabo' bnyak2 kali..haha.

Kalau korang tak ingat video yg mana..tengok ni..And korang,aku still gelak dasat2 tgok video ni.Tipu kalau korang tak gelak..haha.


Ok guys,surely brings up the old memories..*aku pun tatau kenapa entries aku lately mcm poyoooo je..* Kbhai.

Ntahpapelah aku ni.

No comments: